12 Μαρτίου 2011

Ο Χειρότερος Αυτοκινητόδρομος είναι το Ηπειρώτικο Τμήμα της Εγνατίας Οδού

Το προηγούμενο Σαββατοκύριακο της Αποκριάς ταξίδεψα μέχρι την Θεσσαλονίκη να συναντήσω παλιούς φίλους.
Η Εγνατία φυσικά έχει αλλάξει ριζικά προς το καλύτερο τα ταξίδια των Ηπειρωτών, συντομότερες και πολύ άνετες διαδρομές.

Έχω όμως μια ΜΕΓΑΛΗ ένσταση.
Το τμήμα Γρεβενά - Γιάννενα της Εγνατίας οδού μπορεί να συγκριθεί μόνο με κακοδιατηρημένο επαρχιακό δίκτυο.

Μόλις "βγεις" απ' τα Γιάννενα αρχίζουν οι κακοτεχνίες και οι κακοσυντηρήσεις.
Συναντάς παντού "κλειστές" λωρίδες της Εγνατίας και τα γνωστά πορτοκαλί κολονάκια.

-- Κατολισθήσεις του οδοστρώματος σε όλο το τμήμα Γιάννενα - Γρεβενά.
-- Σήραγγες μονής κυκλοφορίας, λόγω εργασιών ?
-- Η Γέφυρα στο Περιστέρι μετατράπηκε σε γεφύρι της Άρτας.
-- Οι στροφές μετά το Μέτσοβο είναι τόσο κλειστές που μόνο αυτοκινητόδρομο δεν θυμίζουν.
-- Λακκούβες στο οδόστρωμα !!! Αν είναι δυνατόν, σε αυτοκινητόδρομο να οδηγείς με 130 χιλιόμετρα και να πέσεις σε λακκούβα !!!

Όταν οι Σουφλιάς - Καραμανλής κόμπαζαν πως παρέδωσαν περισσότερα χιλιόμετρα Εγνατίας από το ΠαΣοΚ, δεν μας προϊδέαζαν για τέτοιο χάλι.

Τα ίδια είχε κάνει και το ΠαΣοΚ με τον Αθηνών - Κορίνθου.

Μεγάλα έργα υποδομής, που αλλάζουν ριζικά την εικόνα της πατρίδας μας πέφτουν θύματα της πολιτικής άγρας ψήφων και άνομων οικονομικών συναλλαγών.
Τα "ψηφαλάτσια" είναι η μόνη σκέψη των πολιτικών τούτης της έρμης χώρας.

Όσον αφορά στα διόδια, πρώτα να διορθώσουν τις κακοτεχνίες και να μας παραδώσουν έναν αληθινό αυτοκινητόδρομο και μετά να στήσουν διόδια στην Ήπειρο.

Και μια πρόταση, αν και κανείς δεν ακούει :
Οι σήραγγες του Μετσόβου απέχουν ελάχιστα μέτρα μεταξύ τους, και σε αυτά τα λίγα μέτρα μαζεύεται αρκετό χιόνι καθιστώντας επικίνδυνη την οδήγηση. Πόσο δύσκολο είναι να κατασκευαστούν σκέπαστρα μεταξύ των σηράγγων ?