5 Μαΐου 2010

Αυτή την χώρα χτίσαμε

Χιλιάδες σκέψεις και ερωτηματικά στροβιλίζονται στο μυαλό κάθε Έλληνα συμπολίτη μας.
Αγωνία για το αύριο, το μέλλον των παιδιών μας και οργή για το χθες και το σήμερα.
Το παρακάτω απόσπασμα περιγράφει εν μέρει τι χώρα φτιάξαμε.

Κάποιος φοιτητής έδινε προφορικές εξετάσεις, αλλά δεν είχε προλάβει να μελετήσει.
Κατά καλή του τύχη ήξερε καλά τον αδερφό του καθηγητή του.
Τον παρακάλεσε και του έδωσε ένα σημείωμα για την επόμενη μέρα στο οποίο έγραφε:
"Αδερφέ Αντώνιε , ο φέρων το παρόν είναι "ευφυέστατος" , δεν ξέρει όμως το μάθημα για λόγους ανωτέρας βίας , ρώτησε τον οτιδήποτε άλλο και θα σου απαντήσει. Ευχαριστώ
Πράγματι αρχίζει η εξέταση την επόμενη μέρα με ερωτήσεις του μαθήματος.
- Πέστε μου κύριε X τι καλείται δίκαιο.
- Δεν ξέρω κύριε καθηγητά.
- Πέστε μου σε τι χωρίζεται το δίκαιο.
- Δεν γνωρίζω.
- Πες μου τελοσπάντων τι γνωρίζεις παιδί μου?
- Κύριε καθηγητά μου, το μόνο που γνωρίζω είναι ο αδερφός σας..."

Από το βιβλίο του Γεωργίου Σιότροπου Η επιστήμης της ζωής και η τέχνη της επιτυχίας

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου