23 Σεπτεμβρίου 2011

Η λογική του ΠΑΜΕ

Συχνά πυκνά ακούω ή διαβάζω αποσβολωμένος κριτικές του ΠΑΜΕ για διάφορα γεγονότα της τοπικής μας κοινωνίας.
Τελευταία κριτική με δημοσίευση και στον Ριζοσπάστη για τις απειλές για αποβολές κατά μαθητών που συμμετείχαν σε κινητοποιήσεις του Συντονιστικού Αγώνα Μαθητών στα Γιάννινα.

Αγαπητά μέλη του ΠΑΜΕ θα σας πω δυο πράγματα :

α. Δεν γουστάρω κανένας διευθυντής να απειλεί την κόρη μου για κανένα λόγο, προτιμώ να ενημερώνει εμένα τον γονιό, ώστε να συζητήσω με το παιδί μου και να καταλήξουμε σε συμπεράσματα και αποφάσεις.

β. Δεν γουστάρω κανένα κομματικό μηχανισμό (όπως εσείς) να δίνει "γραμμή" στην κόρη μου. Θέματα κοινωνικά, πολιτικά κλπ τα συζητάμε στην οικογένεια και δεν δίνουμε "γραμμή" στο παιδί μας, πόσο μάλλον εσείς οι του ΠΑΜΕ.

γ. Επιθυμώ να ενημερώνομαι από το σχολείο για κάθε απουσία του παιδιού μου, άσχετα αν εσείς θεωρείται πως η συμμετοχή στις κινητοποιήσεις σας των δικών μας παιδιών αφορά περισσότερο εσάς απ ότι τους γονιούς.

δ. Δεν επιθυμώ συχνά πυκνά να στέλνετε νέους έξω από σχολεία και να προσπαθούν να παρασύρουν τα άλλα παιδιά σε αποχή ή σε συμμετοχή στις πορείες σας.

ε. Επιπλέον σας προτρέπω να ρωτήσετε ανθρώπους που σπούδασαν σε χώρες του τότε υπαρκτού σοσιαλισμού και να μάθετε πόσο ελεύθεροι ήταν εκεί μαθητές και φοιτητές. Και μη μου πείτε ανακρίβειες γιατί φοίτησα στην Βουλγαρία του Ζίφκοφ.