26 Μαρτίου 2012

Προσπαθούν με νύχια και με δόντια να μην αλλάξει τίποτε στην Ελλάδα

Λυμαίνονται τον κόπο του Έλληνα και δεν θέλουν να αλλάξει τίποτε στην Ελλάδα.
Πολιτικοί και επαγγελματικές συντεχνίες συγκροτούν το βαθύ κράτος της στασιμότητας και της λαϊκής εξαθλίωσης.

Το θράσος των Σαμαρά και Βενιζέλου να ζητούν την εμπιστοσύνη του Ελληνικού λαού απαξιώνει και προσβάλλει τον ίδιο τον λαό.

Τους λίγους μήνες της "συγκυβέρνησης" ξεπέρασαν κάθε όριο και απροκάλυπτα νομοθετούν καταβαραθρώνοντας το βιοτικό επίπεδο των Ελλήνων υπερασπιζόμενοι συντεχνιακά και ιδιωτικά συμφέροντα.
Τόσα πολλά εκτρώματα σε τόσο λίγο χρόνο δεν έχει νομοθετήσει καμιά μεταπολιτευτική κυβέρνηση.

Αναρίθμητα τα παραδείγματα, όπως η δήθεν απελευθέρωση των ταξί, τα λατομεία του Αράξου, τα φαρμακεία, τα γεννόσημα, το οικόπεδο της Αλλατίνη, τα υποβρύχια και άλλα πάρα πολλά.

Όπως πολύ εύστοχα γράφει ο Προκόπης Δούκας:
"Έχοντας αποδεχτεί ή διεκδικήσει, την αλματώδη αύξηση των κομίστρων τους επί Νέας Δημοκρατίας (χωρίς όμως να τεθούν αυστηρά κριτήρια που θα ξεκαθαρίσουν τον κλάδο και θα αφήσουν μόνον τους εκπαιδευμένους επαγγελματίες, όπως σε κάθε άλλη δυτική πρωτεύουσα), οι ταξιτζήδες έπεσαν, όπως και οι περισσότεροι, στην παγίδα της “αμέριμνης χώρας”. Όταν οι μισθοί μειώνονται δραματικά και η διαδρομή από το κέντρο της Αθήνας προς την Αγία Παρασκευή ή τον Πειραιά φτάνει τα 10 ευρώ, είναι φυσικό να μην υπάρχει δουλειά για όλους.

Με το επιχείρημα αυτό, οι ταξιτζήδες και οι "διαπρεπείς" συνδικαλιστές τους πολέμησαν λυσσαλέα την κάθε προσπάθεια για άνοιγμα τους επαγγέλματος - περισσότερο από όλους, όσοι είχαν περισσότερες της μιάς αδειών, χρυσοπληρωμένες κάποτε. Μόνο που το πραγματικό άνοιγμα δεν θα αύξανε τον αριθμό των οχημάτων, σε κάθε περιοχή, ούτε θα μείωνε το συνολικό τζίρο - αυτό το εξασφαλίζει η κρίση."
Διαβάστε εδώ την συνέχεια.

Ο πολύς Λοβέρδος δήλωνε: "Η πολιτική προστασία των κλειστών επαγγελμάτων επέτρεψε στις συντεχνίες να μονοπωλούν και να υπερτιμολογούν το προϊόν τους στην αγορά.", αλλά με το νομοσχέδιο μαϊμού του Βορίδη για τα ταξί ΔΕΝ ΔΙΑΦΩΝΗΣΕ.

Ελπίζω η επιμονή του Ραγκούση στο θέμα των ταξί να αποδώσει και να μην είναι λόγια του αέρα οι δηλώσεις του:
"Δεν μπορεί το ελληνικό πολιτικό σύστημα να κάνει μια εξαίρεση για μια συντεχνία, όταν δεν έκανε καμιά άλλη εξαίρεση για το άνοιγμα οποιουδήποτε άλλου επαγγέλματος, για την περικοπή μισθών και συντάξεων, για την οριζόντια αναγκαστική υπερφορολόγηση των επιχειρήσεων.
Άρα, η γνώμη μου είναι ότι είναι σωστό να ανοίξει και αυτό το επάγγελμα και είναι ζήτημα κοινωνικής δικαιοσύνης και πολιτικής ηθικής να το κάνουμε αυτό."