1 Απριλίου 2010

Ανέκδοτο

Όπως το παρέλαβε το ηλεκτρονικό μου γραμματοβώτιο

Ο Τζέιμς Μποντ μπαίνει σ ένα μπαρ και κάθεται δίπλα σε μια καρακουκλάρα.

Πέφτουν κλεφτές ματιές κι αρχίζει το "παιχνίδι".

Κάποια στιγμή ο Τζέιμς αρχίζει να περιεργάζεται το χρυσό του Ρόλεξ με επιδεικτικό τρόπο, οπότε η καρακουκλάρα λιγάκι ενοχλημένη τον ρωτά:
   Έχει αργήσει το ραντεβού σου;
   Α, όχι αγαπητή μου, απαντάει αυτός, απλά τεστάρω το τελευταίας τεχνολογίας ρολόι που μόλις μου έδωσε ο Κιου.

Επανέρχεται το ενδιαφέρον της καρακουκλάρας:
   Τελευταίας τεχνολογίας, ε; Δηλαδή σαν τι μπορεί να κάνει;

Ο Τζέιμς αμέσως της εξηγεί:
   Χρησιμοποιεί κύματα άλφα και μου μιλάει τηλεπαθητικά!

Έκπληκτη η κυρία:
   Και τι σου έλεγε μόλις προηγουμένως;
   Να. μου έλεγε ότι δε φοράς εσώρουχα!

Η κυρία χαμογελά κοροϊδευτικά:
   Λυπάμαι που θα σε απογοητεύσω, το ρολόι σου πρέπει να έχει πρόβλημα! Φοράω εσώρουχα!

Και ο Τζέιμς:
   Χμ. όχι. απλά το παλιόπραμα πάει μία ώρα μπροστά!

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου