31 Μαΐου 2012

Κοινωνία που δεν ενεργεί ούτε για τα αυτονόητα

Αναρωτιόμουν μεγαλόφωνα στην παρέα, είναι δυνατόν μετά από 3 χρόνια απίστευτης κρίσης να μην γεννηθεί κάτι νέο σε τούτη την χώρα;

Η κοινωνία μας παρ όλη την απίστευτη πίεση δεν κατάφερε να γεννήσει τίποτε νέο και ελπιδοφόρο.
Δυστυχώς είναι τόσο σαθρή, νωθρή, ατομιστική, ίσως και αυτιστική που αδυνατεί να δημιουργήσει.

Η μικρή - μεγάλη πόλη μας τα Γιάννενα είναι κι αυτή ένας καθρέφτης της.
Πλήθος συμπολιτών μας αρνείται να σεβαστεί και να τηρήσει βασικούς κανόνες συμπεριφοράς προς τους άλλους συμπολίτες.
Όλα για την "πάρτη" μας και δεν γαμι..... οι άλλοι βρε αδερφέ, κύριο μοτίβο συμπεριφοράς του νεοέλληνα.

Υποδειγματική στάθμευση στην παιδική χαρά του πάρκου Κατσάρη.
Τι με νοιάζει εμένα πως θα ανεβάσει η μάνα το παιδικό καροτσάκι στο πεζοδρόμιο !!
Τι με νοιάζει εμένα πως θα ανέβει ο συμπολίτης μου με ειδικές ανάγκες στο πεζοδρόμιο !!
ΕΓΩ να σταθμεύσω και να πιω το καφεδάκι μου στην Γαριβάλδη, οι άλλοι να πάνε να γαμηθ.....

Υποδειγματική στάθμευση στον ΑΒ.
ΕΓΩ βολεύτηκα, δεν με ενδιαφέρει η διάβαση πεζών, πόσο μάλλον η κίνηση των άλλων αυτοκινήτων, άστους να πάνε να γαμηθ....

Υ.Γ Ο Δήμαρχος Φίλιος έχει έλλειψη πόρων αλλά και προσωπικού, γι αυτό δεν αστυνομεύει εκεί που πρέπει, οποιαδήποτε άλλη εξήγηση ή σκέψη για περιοχές όπως η Γαριβάλδη θα θεωρηθεί εκ του πονηρού.

Υ.Γ 2 Η Έλλειψη προσωπικού είναι το νέο ανέκδοτο της πόλης μας δήμαρχε; Αν ναι γιατί δεν γελάμε;