12 Φεβρουαρίου 2011

Το Π.ΑΜ.Ε και η εμμονή του με το Πειραματικό Γυμνάσιο Ζωσιμαίας

Προσπαθώ να κατανοήσω τον λόγο για τον οποίο το  Π.ΑΜ.Ε. έχει "επισκεφτεί" τρείς φορές σε μισή σχολική χρονιά το Πειραματικό Γυμνάσιο Ζωσιμαίας.

Μάταια προσπαθώ, το κάλεσμα του Π.ΑΜ.Ε. σε 12χρονα να συμμετέχουν στις πορείες του είναι τόσο υψηλής στρατηγικής και τακτικής, που δεν μπορώ να το κατανοήσω.

Τι προσδοκά το Π.ΑΜ.Ε. από 12χρονα και 13χρονα παιδιά ?
Γιατί φέρνει σε δύσκολη θέση τόσο τα παιδιά, όσο και τους εκπαιδευτικούς του Πειραματικού Γυμνασίου ?

Μήπως ο αγώνας δικαιώνεται με 12χρονα στις πορείες ?
Με 12χρονα που καλά καλά δεν έχουν συνειδητοποιήσει πως τέλειωσαν το δημοτικό με την ανεμελιά του ?

Αγαπητοί κύριοι του Κ.Κ.Ε και του Π.ΑΜ.Ε. εγώ θέλω το παιδί μου σε αυτή την ηλικία να διαβάσει και να κατανοήσει τον Θούριο του Ρήγα Φερραίου και όχι τα κίτρινα βιβλιαράκια του Γρ. Φαράκου περί φθοράς των συνειδήσεων.

Προσπαθώ να μορφώσω το παιδί μου, ώστε κάποια στιγμή συνειδητοποιημένα να μετέχει σε πορείες, έχοντας αντιληφθεί τις αδικίες και τα στραβά του τόπου μας και όχι επειδή εσείς αρέσκεστε στον προσηλυτισμό ανηλίκων.

Καλείτε τα 12χρονα σε πορεία για τα διόδια και το μεταναστευτικό πρόβλημα !!!
Ήμαρτον !!!!
Πιστεύετε βρε παλλικάρια του Κ.Κ.Ε και του Π.ΑΜ.Ε. οτι αντιλαμβάνονται το μέγεθος του μεταναστευτικού προβλήματος τα 12χρονα ή απλά θέλετε να έχετε κόσμο στις πορείες σας ?

Επειδή η κ. Παπαρήγα έδωσε σύνθημα ανυπακοής πρέπει το παιδί μου να κάνει κοπάνες για να σας συντροφεύει στις πορείες σας ?

Επειδή η κ. Παπαρήγα έδωσε σύνθημα ανυπακοής πρέπει ο διευθυντής του σχολείου να αναγκάζεται να κλειδώσει τις πόρτες ?

Επειδή η κ. Παπαρήγα έδωσε σύνθημα ανυπακοής πρέπει να προσηλυτίσετε το 12χρονο παιδί μου ?

Το είπα και το ξαναλέω, θέλω το παιδί μου να μετέχει σε πορείες και άλλες αγωνιστικές διαδικασίες διεκδίκησης ενος καλύτερου αύριο, όταν αυτό θα κρίνει πως είναι έτοιμο και ξέρει τι θέλει.

ΟΧΙ ΕΠΕΙΔΗ ΤΟ ΘΕΛΕΙ ΤΟ Κ.Κ.Ε ΚΑΙ ΤΟ Π.ΑΜ.Ε.

Αυτή μου η αντίληψη φυσικά ισχύει και για όλα τα κόμματα που εποφθαλμιούν ωφέλη και ψήφους ανηλίκων.

Ένας γονιός ανήλικου 12χρονου μαθητή του Πειραματικού Γυμνασίου Ζωσιμαίας.

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου